mijn.scarlet.be
dA_CoSMiC
2004-07-27 19:09:15 UTC
omdat mijn.scarlet.be de enige manier is om een probleem te melden
buiten de kantooruren, en ik op deze site niet meer op geraak, moet ik
het maar via deze weg doen

ik raak sinds een tijdje niet meer ingelogd op mijn.scarlet.be
en kan dus ook mijn volume enzo niet checken

foutboodschap: Login mislukt. Probeer eens opnieuw.

(als ik mijn paswoord naar mijn mailbox laat zenden, wordt mij
weldegelijk het paswoord toegezonden dat ik gebruik, neen, achter mijn
username staat geen @PLANET enzomeer, vroeger nooit problemen gehad)

klantnr: S0439989

ik hoop Hans hier meeleest en er even wil naar kijken
Skyhawk
Niet zo slim om uw nummer hier in 't openbaar te zetten denk ik zo.
Quazythian
2004-07-28 09:37:04 UTC
Post by Skyhawk
Post by dA_CoSMiC
[...]
Met het nummer alleen ben je niks, zonder paswoord kun je daar niks mee
aanvangen.
Hackers die echt je account willen kraken raken waarschijnlijk toch binnen,
of je hier nu je klantnummer vermeld of niet.
GreetZ Quazythian!
Skyhawk
2004-07-28 10:39:02 UTC
Post by Quazythian
Post by Skyhawk
[...]
Tuurlijk, maar iemand met slechte bedoelingen heeft nu al één gegeven
en met dit ene ding in handen kan het simpel worden om het tweede ding
wat je nodig hebt in handen te krijgen.
ron
2004-07-28 10:56:09 UTC
En hoe simpel is dat dan ? :)
Stuke
2004-07-28 11:29:21 UTC
Post by ron
Post by Skyhawk
Tuurlijk, maar iemand met slechte bedoelingen heeft nu al één gegeven
en met dit ene ding in handen kan het simpel worden om het tweede ding
wat je nodig hebt in handen te krijgen.
En hoe simpel is dat dan ? :)
Surf maar eens naar http://home.scarlet.be/ en klik maar op een letter
bovenaan, dan vind je van iedereen die gebruikt maakt van de gratis
webruimte zijn nummer! Dus zo geheim is dat loginnummer nu ook weer niet!
Als hackers zich hier mee kunnen uitleven, lijkt me dat toch niet zo'n goed
idee van Scarlet!
ron
2004-07-28 11:42:42 UTC
Post by Stuke
Post by ron
Post by Skyhawk
[...]
Ik weet nu iets meer.
thx.
Quazythian
2004-07-28 11:53:29 UTC
Post by Stuke
Post by ron
Post by Skyhawk
[...]
Hackers zijn altijd een mogelijke bedreiging, net als inbrekers maar daarom
schaft men de telefoongidsen ook niet af hé.
GreetZ Quazythian!
Skyhawk
Uw nieuwsgierigheid zal niet worden bevredigd .-)
ron
Je had even goed kunnen zeggen dat je het niet weet :)
Quazythian
2004-07-28 20:23:23 UTC
Post by ron
Post by Skyhawk
Post by ron
Post by Skyhawk
[...]
Wel als hij daadwerkelijk kan hacken lijkt het me verstandig van niks te
zeggen erover, en zo geef je ook niemand leuke ideetjes om zelf de hacker te
gaan uithangen.
Skyhawk
2004-07-28 21:09:10 UTC
Post by Quazythian
Post by ron
Je had even goed kunnen zeggen dat je het niet weet :)
Wel als hij daadwerkelijk kan hacken
Neen.
Post by Quazythian
lijkt het me verstandig van niks te zeggen erover, en zo geef je ook niemand leuke ideetjes
Voila.
ron
Ik begrijp het allemaal wel , maar na een a volgt normaal een b.
dA_CoSMiC
2004-07-28 20:21:55 UTC
Post by Skyhawk
Niet zo slim om uw nummer hier in 't openbaar te zetten denk ik zo.
ze moeten mij toch met iets kunnen traceren?
liever op klantnummer dan op login naam dacht ik zo

nuja, ze mogen het probleem dan ook eens gaan oplossen ;)
Skyhawk
2004-07-28 21:25:54 UTC
Post by dA_CoSMiC
Post by Skyhawk
Niet zo slim om uw nummer hier in 't openbaar te zetten denk ik zo.
ze moeten mij toch met iets kunnen traceren?
liever op klantnummer dan op login naam dacht ik zo
Ah bon, dat is iets anders, 'k heb niks gezegd, sorry.
dA_CoSMiC
2004-08-02 08:50:52 UTC
Post by dA_CoSMiC
[...]
hallooo scarlet!!!
somebody home???
kan nog steeds niet inloggen

gisteren klein half uur aan telefoon gehangen
er nam ook niemand op, goe bezig ginder zenne

even iets anders er bij smijten ook:

onlangs heb ik 12 maanden tegelijk heb betaald
omdat mijn ouders zo een fixe korting op het werk kregen (60% van het
factuurbedrag zonder btw kregen we terug betaald)
uitdrukkelijk gevraagd om dat op mijn moeder haar naam te zetten
en vermelding op de factuur te zetten van de ene of andere referentie
nix nada noppes is er is in orde van, en wij kunnen waarschijnlijk naar
ons korting fluiten
we hebben nochtans duidelijke instructies gegeven
fax, telefoon en er werd ons bevestigd dat het ok was
natuurlijk is er er niets van in orde
als ze dit niet pikken op het werk van mijn ouders kan mijn abonnement
maar door scarlet met 6 maand kosteloos verlengd worden
of jullie kunnen de helft terug storten

nu zit ik hier met een jaar voorafbetaald waar ik niets aan heb
ik kan zelfs mijn abonnement niet beheren (mailboxen bijmaken enzo)
wat voor kloteboeltje is die helpdesk en facturatiedienst verdomme
pluim voor jullie netwerkmannen, die doen het tenminste nog goed

ik raak gefrustreed!
Quazythian
2004-08-02 09:50:43 UTC
Post by dA_CoSMiC
Post by dA_CoSMiC
[...]
Je zou voor minder.
Als Scarlet zo verder doet jagen ze alle klanten weg.
GreetZ Quazythian!
Hans verschooten
2004-08-02 15:13:47 UTC
Post by dA_CoSMiC
[...]
Beste,

stuur mij een mailtje met je login. Ik zorg ervoor dat je er terug
binnengeraakt.

Alvast bedankt,

Hans verschooten
Scarlet
dA_CoSMiC
2004-08-08 16:01:37 UTC
Post by Hans verschooten
Post by dA_CoSMiC
[...]
net terug van paar daagjes er tussen uit
maar helaas is bovenstaand probleem nog steeds niet in orde
nu, zo hoogdringend is dat niet, maar als ik mijn meter niet kan
controleren ...

enfin, ik vermoed dat jullie er mee bezig zijn
iemand van de helpdesk heeft ons in ieder geval toch gecontacteerd

grtz

wim
ron
Volhouden Wim.
dA_CoSMiC
2004-08-09 12:00:09 UTC
Post by ron
Post by dA_CoSMiC
Post by Hans verschooten
Post by dA_CoSMiC
[...]
en momenteel is dat eindelijk weer in orde gekomen
het heeft zijnen tijd geduurd, maar allé, merci
nu zien dat ons factuur probleem nog eens van de baan raakt